Saknar mitt hjärta!

Jag är så otroligt glad att jag har dig nisse...du gör min dag så mycket lättare...älskar dig så det nästan värker ibland, och jag ska aldrig släppa taget om dig! Du är mitt allt sockerthjärtat, du är min sol i regnet!
   
Längtar efter dig
I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig.

jag hör din varma röst
som inspelad musik.
Jag lyssnar om igen
för den är helt unik.

I mörker och ljus
ditt ansikte jag ser.
Ur minnet jag tar fram
de bilder där du bara ler.

Men bland allt du är för mig
finns något svårt att bära
- min längtan efter dig
när jag inte har dig nära!

Nisse det är du å jag mot världen vad som än händer, 6/9-08 då det blev VI låt det vara för evigt...Du är bäst hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Lina

Visst längtar du efter mig oxå:)

2008-11-23 @ 15:26:54
URL: http://linastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0