Saknar dig hjärtat!

åååååååh det var verkligen en pina å åka från nisse i söndags...efter en hel vecka hos han....tårarna kom när jag satte mig på planet:'(.....saknar han redan hur mkt som helst....vill vara nära han nu å hela tiden.....hoppas det inte dröjer allt för länge tills vi träffas nästa gång....
Åååååååååå jag är så kär..har nog aldrig haft sånna här känslor för nån....han är verkligen så perfekt för mig som en kille kan bli....helt underbar på alla sätt å vis!
   
 
Haha ja alla bilder blev inte dom bästa.....men vi hade roligt när vi fotade bildern:p
Nisse jag älskar dig så otroligt mkt så jag finner inte ord till det, du är bäst mitt sockerhjärta;)

Kommentarer
Postat av: Lina

HIhi!! nå är ju galna:P

2008-11-05 @ 13:02:03
URL: http://linastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0