Mitt i natten inlägg om mina nära å kära!

Jag måste säga att jag är jävligt lyckligt lottad...har världens bästa familj, vänner som ställer upp i vått å torrt ! Utan er hade jag absolut inte klarat mig....

   
Bella du vet att du är guld värd som vän, jag vet att du ALLTID står vid min sida vad som än händer, och jag står vid din sida vad som händer....vet inte vad jag hade gjort utan en kompis som dig... har alltid roligt å får alltid roliga skratta med dig...vårat äventyr en lördag kväll till en by å en stuga ute i skogen bara för att du skulle få träffa P...men roligt hade vi...finns så otroligt mkt mer roligt jag har gjort med dig... Du är guld värd!
 
Min älskade lillebror som ibland kan reta mig till max, när jag som minst vill det...han kan verkligen reta mig å veta exakt när å hur....men jag älskar han ändå otroligt mkt! han kommer alltid vara min "lillebror" fast han är 20cm längre än mig;)

Pappa är en människa jag värderar mycket högt...han är den bästa pappa som finns å som går å få...det är av han jag har fått alla mina motorintressen...när jag va liten har jag alltid sagt "gasa, fortare, fortare" när vi åkt bil eller skoter...jag är pappas flicka, och har alltid varit det..det är sällan vi bråkar... älskar dig pappa!

Mamma är den person som förstår mig bäst å vet när jag mår dåligt...hon kan se det rakti igenom...hon vet bäst om mig, och jag kan inte ljuga för henne för hon skulle se det dåå! Trots våra enorma bråk å tjafs senaste året så har du alltid stått där å väntat på att jag ska komma å jag är glad att du gjorde det....det är så roligt också när jag vet att du tycker om nisse, att han är godkänd;)....älskar dig mamma trots allt!

Daniel jag vet att du ställer upp för mig i alla väder...du är en av mina bästa vänner.. å jag kan lita på dig till 100% å jag vet att saker jag vill ska stanna mellan oss, dom stannar mellan oss! 
 

Det var allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja stumpan,vad gjorde man utan sina nära och kära?

2008-11-25 @ 22:02:43
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0