5 November

Har vart ledig från jobbet idag! sköönt...har haft 2 engelska lektioner som är mindre roliga, men det gick väl:)
Sen har jag varit å ätit på kina med pappa å conny, mums det va gott:p

Sen har jag å belli vart å svängt runt lite:p han fara på dollar store, jysk....har köpt nya jul gardiner till nisse pöjken:p sen å kolla palle´s hockey macth, men vi for i andra perioden, men dom vann med 6-3:) Sen for vi hem till belli å kollade efterlyst å början till insider....

Alltså tiden går så otroligt fort, idag äre 2 månader sen jag å nisse träffades första gången:) å imån äre 2 månder för oss:) å mina känslor växer bara mer å mer för varje dag som går...
Nisse jag älskar dig mer än allt, mer än alla stjärnor på himlen...du är mitt sockerhjärta;)

Första bilden på mig å nisse tillsammans:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0