24 November

Sitter å kollar tv nu...ååååh de är så tråkigt å bara sitta hemma...men skönt att jag fått nu jobb kring jul å nyår också:) så man får igen pengarna man missat nu....sen om jag å Lena kanske åter igen ska planera en thailandsresa i februari/mars nån gång så måste jag jobba på som fan för att åka:)

På torsdag ska jag tatuera mig:) sen på lördag kanske jag ska åka till luleå med mamma å shoppa lite julisar, sen på kvällen äre glöggkväll me mina favvo-tjejjer, länge sedan faktis som vi 3 gjorde nå tillsammans:)
   

Saknar dig nisse jätte mkt..men om lite mer än 2 veckor så får vi äntligen träffas igen:) älskar dig hjärtat!



Kommentarer
Postat av: Lina

Fasen Penrilla jag vill oxå åka till utlandet.. emn alltid ska de komma nått imellan.. :( Huff!

2008-11-24 @ 20:31:03
URL: http://linastorm.blogg.se/
Postat av: ida

nämen herregud ! Vad roligt att se dig.. hur kommer de sig att du hittade till min blogg?



jag blev verkligen glad av att se att du kommenterat.. har faktiskt tänkt lite på roliga saker man gjort när man var liten.. Med dig och med många andra. Kommer ihåg att du brukade vara med på "kyrkans barntimmar" eller vad det hette.. jag och Terese Olausson också.. kommer du ihåg det ? och när vi bytlånades cukel för vi hade likadana cyklar? =) haha



Just nu är jag sjukskriven för depprition, eller egentligen så skulle jag väl vilja påstå att de är mer på grund av stress och på grund att att få stöd att ta mig vidare efter en sak jag var mede om i gällivare när jag var 15år.



Utöver det så är de bra med mig, jag är gift med mannen i mitt liv sedan den 17de Augusti och vi bor tillsammans med hans barn i öjebyn.



men hur är de med dig pernilla?

2008-11-25 @ 17:10:37
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Bitte

Du är ju kär så det hettar t.om här i bloggen haha.Vad härligt :)Ska du jobba hos oss jul/nyår?Jag kommer så fort jag är bra,ska gudarna veta när.Less :(

2008-11-25 @ 22:05:29
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Mamma Maggan

Ni är så härliga brudar å speciellt med era alltid så roliga grimaser. Hoppas ni alltid skall ha roligt me varandra. Kram

2008-11-27 @ 14:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0