Watching the stars:)

Sitter å lyssnar på brolle jr...tycker denna låt är jäkla bra:) Har inte tänkt på det förän han sjäng den i körslaget:)...så nu har jag laddat ner den:)....så ska nöta sönder den lite:P

Har vart på stan idag me kusin, faster å fammo:) rolig å träffa kusinen...sen var jag hem till fammo där vi höll på å hänga upp tavlor och lite sånt..sen hem å äta å packa lite å sen tillbaka igen till fammo...kom därifrån före 22:)

Imån far jag äntligen till min Christoffer:) gud så jag längtar..... ska bli sköönt å komma bort en stund....ska nog dra en vända på stan imån måste hämta ut min kläning på gojjan å sen handla med lite mat till tåget....


nää nu måste jag nog gå å fortsätta packa å kolla om tvättmaskinen är klar....puss hej:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0