Jobb, gävle, körkort och kaniner:)

idag är det den 8 maj, vilket betyder att de är mindre än 1 månad kvar till första folkrace tävlingen:D som jag längtar till något enromt mycket och har gjort det hela vintern...men det gör alla folkrace galna människor:D så snart snart får man börja gasa igen:p

Jag har fått jobb nu ända till söndag vilken känns skita skönt, har även jobbat 5 timmar idag, så några timmar får jag ihop även dennaa månad vilket känns skönt...

Sen äre 2 roliga saker jag har att berätta också:)
Vi börjar det första:

Jag har bokat min biljett till Älsklingen idag, så nästa lördag drar jag på kvällen..så då hinner jag vara där när han fyller år också...sen åker jag hem därifrån den 25maj:) gud så jag saknar han, men snart gubben då ses vi!
Sen det andra är att:
Sanna Backegren äger ett körkort:) grattis gummsi! nu blir de å ragga med henne när hon fått kört kort...sen äre bara jag kvar så har så gott som alla mina vänner jag umgås med körkort:)
Slänger in en bild på sanneli!


Måste också säga att mina små bejbisar har sina egna personligheter, dom är så söta:) iaf så hade jag lös bertil i huset igår medans jag plockade ut disk maskinen och höll på nere i köket:) då var han som en tok å sparng 8:or runt mina fötter hela tiden, efter ett tag blev han less å la sig under diskmaskins locket:)
  Så lägger han benen åt sidan:p så gullig han är:)
Min gullebejbis bertil!




Som en fjäril är du för mig.
Vacker och fin.
Med dina färgglada vingar omfamnar du mig.
I mitt hjärta känns det som sommar och jag ler.
Att jag äntligen funnit dig!
Älskar dig mer än allt på denna jord Christoffer, du är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0