5 Maj å lisso´s födelsedag....

Idag fyller Lisette 20 år, men jag har jue redan vart till henne ifredags eftersom hon firar sin födelsedag på annan ort, eller närmare bestämt ett annat land....Hoppas hon har det varmt å skönt där:)
 Grattis!

Har jobbat 3 timmar idag det gick bra..hoppas jag får nå mer skift denna vecka:)


Helgen har vart hur skön å rolig som helst.....på lördag var jag till ikea med mamma, sophie, å moster...vi träffade även marcus å alexandra där, så vi käkade lunch tillsammans med dom:)

     


Sen när jasg kom hem till gve så duschade jag snabbt å sen iväg till kullen för att umgås med lina å bella...vi skulle bara dricka vin å umgås, men det vart lite mer än så....cider å drinkar vart det också:) å ja jag vart väl kanske lite väl full, men vi hade ganska roligt ändå fast det ´var jue inte så mkt folk på krogen:( blev iaf pizza sen på manuella, gott gott:)
     
 


nä nu ska jag fortsätta kolla "super zebran"...pusshej

Kommentarer
Postat av: Lina

Snyggfrilla jag hade

2008-05-06 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0