25 dagar kvar!

Det är bara ynka 25 dagar kvar till första hemma tävlingen:D å va jag längtar, så jävla mkt....ska bli jätte roligt:) luleå som har sin första tävling nu till helgen, å jag kan varken köra eller fara å kolla för jag far jue till gävle på kvällen sådet blir lite tajt me tid...men ska iaf hålla tummarna för pöjkarna(Nordin, andré, bästis å dansson) ska hålla alla mina tår också:p......

På söndag fyller min göllepöjk 17år, å då kommer jag dit på hans födelsedag...åker jue på lördag kväll å är framme före 10 på morronen:) å det ska bli så roligt å träffa han, sist jag såg han var 29 mars, så det är ett tag sedan:)

Har föresten blivit mörkhårig igen:)...blev fiint:) dom märkte det på jobbet också så det var roligt:)....

Det är så roligt å få positiv respons på jobbet ibland, när man fått skiit många gånger som jag fått höra om vägar inte så roligt...men idag sa hon som gnällt på mig att hon tyckte att det är roligt att jag börjat komma tillbaka...inte för att jag vet vad jag gjort för fel innan egentligen...men men är alltid roligt:)....det är också roligt å höra att det man gör å ställer upp med blir uppskattat:)....nu längtar jag till sommaren så mitt vik kan börja så pengarna börjar rulla in på kontot:) Har föresten fått 2 nätter också denna vecka:) åsså jobbade jag några timmar fyllnads tid idag också:) så lite mer timmar vart det:)


Nää nu ska jag försöka sova eller nååå, pusstjing!

image191


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0