1 Maj.....

Har jobbat idag å det gick jätte bra, hade ganska lungt på jobbet:) men nu är jag hemma....ska skriva lite å sätta in lite bilder från gårdagen...

Onsdag 30/4:
Gårdagen var lätt roligaste dagen på länge från början till slut...
Först for jag å bella på stan å handla lite korv, grogg vikre å lös naglar, sen till eriksson å köpte en bärbar sterio, som vi desutom fick lite biligare iaf batterierna tack vare linas pappa:)...sen hämta vi upp ronny å han hämtade grejer på hägen sen till tobbe, å sen vidare upp till dundret där det var lite folk så vi grillade å hade riktigt trevligt:)
       
       
     
 

Sen hämtade pappa mig ronny å bella så dom hämtade ombyte å sen for vi hem till mig å bastade, sedan kom även matti å emil å bastade med oss...duschade å gjorde oss i ordning sen så kom carola å sofia hit...å alla dom va björnis personal utoma JAG, men eftersom jag vart dundret björn så fick det vara, björnis personalen+dundretbjörnen:) efter allt fixande var klart så gick vi vidare till tobbe:)
   

Sen kom vi till tobbe där spelade vi lite "fia med hutt", men det varade inte så länge...
     
     
Lina kom till tobbe senare så sen gick vi nästan direkt till bella´s föräldrar, där var det också rätt mkt folk:) ja mammas jobbar kompisar var också där, roligt å träffa dom:)

Sen tog batteriet slut på min telefon också, så jag kunde inte fota några mer bilder:(...men har haft så jävla roligt igår, det måste göras om:)
 
Nä nu ska jag sova eller nå, GOD NATT /Dundretbjörnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0