Saknar dig.....

Sitter å lyssnar på linda bengtzing låtar, fick nå ryck i veckan å ladda ner massa låtar med henne......sitter i lillebrors rum eftersom jag har alla hennes låtar på hans dator... Har en ansiktsmask på mig nu, ska gå å tvätta av den snarre, har plockat mina ögonbryn lite, ska raka ´benen sen å sen så ska jag bada fot bad, gud va skönt:)...
Har varit å hälsat på fammo idag också, sen när jag gick hem fick jag marknads pengar av henne:)..

Saknar min älskling jätte mkt, har inte ens varit utan han 2 veckor å jag håller redan på å kremeras redan,,,jag älskar verkligen dig christoffer ternström mer än något annat....

image61
En bild på mig å pierre från balen, tänk det är snart redan 1 år sedan....


pusstjing

Kommentarer
Postat av: Bitte

Så himla fina ni är.Tack vännen,få se om vi träffs på jobbet i helgen då.Kramen

2008-03-13 @ 23:49:09
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0