Ny färgat hår....

japp då har jag blivit mörkhårig, vart mörkbrunt och fint vart det:D



Haha undra vad det är för fegis som inte vågat skriva sitt namn i mitt förra inlägg när dom komenterade....nånå jag ids inte bry mig...ja han är 3 år ungre, fyller 17 i maj och jag 20 i juli, vad spelar det för roll.....han är iaf mer mogen än många andra killar i hands ålder...och jag älskar han mer än allt annat i hela världen, han är mitt allt! åldern spelar ingen roll om man tycker om varandra tycker jag... bara för att andra inte ens skulle kunna tänka sig å ha en kille som är yngre, de ska vara äldre killar....men jag bryr mig ärligt inte va andra tycker om att jag har en yngre kille....

Idag har jag å ida varit på hemliga uppdrag:p...


nää nu ska jag kolla sjukhuset.....

Kommentarer
Postat av: Bitte

Så väldigt mogen kommentar oxå,säkert nått lammkött som skrivit,haha.Anonyma kommentarer är bara att radera om de är otrevliga.Någon som är avis kanske *L* Mörk nu,spännande att de sig sen,kram!

2008-03-13 @ 23:52:13
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0