Borta bra, men hemma BÄST!!

Ja nu har jag kommit hem till gällivare efter 8 dagar hos min guldklimp...har haft det så roligt, träffat hans vänner varit på marknad, shoppat lite inne i gävle, varit till avesta och massa roligt:)....
jag vet till å med vart tony rikardsson bor nu:p hahah....vi åkte förbi där när vi vár till avesta...eller förbin infarten till hans bostads område:) kan inte säga annat än att jag haft en kanon vecka:)

Att få sova på älsklingens axel finns inget som slår, är så otroligt mysig att bli omhållen av min guldklimp....hoppas hoppas verkligen att han kommer upp på sitt påsklov:) Älskar verkligen grabben grymt mkt, hans leende får mig å smälta, grrrr:p

Lite bilder här iaf:

         


pusstjing:)


Kommentarer
Postat av: Bitte

Vad mysigt att få träffa grabben ;)

2008-03-07 @ 21:39:37
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0