My love:)

Imorron kommer han hit till mig:D Han sätter sig på tåget om en halvtimme ungefär å då är han här på eftermiddagen efter 14 nån gång:) å han ska vara här en hel månad:p å va det ska bli roligt och mycket kommer vi kunna göra tillsammans....

Det planeras även en resa till turkiet i augusti med Pappa, micke, cicci, simon robin å elli....å jag å cicci ska dela rum:) Sen kanske det också blir en till turkiet resa i september med en kompis ...men det får vi se:)

Nej nu avslutar jag här...ska väl sova på ett tag tror jag...plikten kallar imån kl: 7 på morronen

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså jag glömmer dina grejjer hela tiden har så mkt att tänka på=P men jag ska ta dom i eftermiddag.. skriv ett sms och påminn mej bara..

/belli

2008-06-25 @ 09:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0