16 Juni

Ja då var helgen över...å jag måste säga att det var den roligaste helgen på länge...förutom vädret, det hade jue kunnat va bättre....vi började redan på crusingen det var belli som va chaffis, så jag, lina, ante och erik(johan som han fick heta en del av kvällen:p...efter crusingen for jag hem pakcade ihop mina grejer sen plcokade belli upp mig å vi for hem till henne i malmberget där hon började dricka, sen kom ante med mat åt oss....sen kom det mer och mer folk....innan nunnis for vi till barnes dag och åkte 1 karusell innan vi åkte vidare.....lite dans vart det under kvällen också.... sen har jag nog också sett sveriges bleckaste arsle, hahaha vilket skratt jag fick när jag såg de...undra va fan dom skulle göra nere vid älven just när vi kom dit;)

   
  
  
  
  
  
Här har ni lite bilder från helgen:p

Nu har lina åkt till grekland och lämnat kvar oss här hemma i kylan ensama:p eller ensamma är vi väl inte men hon är inte här och svamlar med oss...men hon kommer jue tillbaka på 1 vecka, så det ska nog gå bra:D

nää nu ska jag fortsätta kolla tv..pusstjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0