11 juni

Igår var det student bal och idag var det 9ornas tur att gå på bal...å alla var såå fiina...men en sak som är säkert att det är nog enda gången vi kommer få se robin sannelind i kavaj å hela kittet..ja den dagen han gifter sig  å om han gör de så kommer vi väl få se han i de...men han va såå fin...och hampus va också jätte fin:)

Sen plockade lina upp mig så vi va å raggade..hahah hon är alltid så rolig...sen hämtade vi även upp tony som va med oss å svamlade...han letade grejer i bagage luckan, pratade i telefonen å kollade på ett papper (haha undra varför) hahahah skratta fick jag då:)......


Slänger upp nå bilder här på min favorit för dagen å dom som betyder något för mig:)


  
  
Jag måste nog säga att jag har världens bästaste vänner, familj och pojkvänn ihela världen..Personer som bryr sig om mig..och älskar mig precis som jag är och jag älskar dom precis som dom är, tokiga, snälla gulliga och allt annat...Och ingen av dom här personerna skulle jag nog klara mig utan för dom har så stor del av mitt hjärta på ett eller annat sätt...

Nu ska jag fortsätta kolla tv vi höres:)

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe mjoo, snart e jag hos han.. om allt blir som planerat.

vad kul att du läser min blogg! :) alltid roligt att veta vilka som gör det xP ..kan bara hålla med om att jag älskar landet. åker dit min 7:de gång nu :)

vart i turkiet har du varit?

kram

2008-06-14 @ 16:16:26
URL: http://supergirlemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0