Onsdags puben!

Japp det var den igår....jag å belli åkte förbi där med bilen och hon fick nå ryck om att vi skulle gå in där....så jag fick fara hem sätta på andra kläder å sen gick vi in där...det var faktis ganska rolig...dock var vi båda nyktra (jag tog 1 cider), det va roligt å kolla på alla fyllisar:p for väl hem därifrån vid halv 2 tiden!



Nä nu måste jag snart fara på stan å fixa en present åt jack som fyllt år i juli...å sen fyllde moster år igår å kusinen har fyllt år tidigare:)

Sitter och lyssnar musik nu och bara tänker en massa. om allt ändå hade vart så jävla mkt lättare.. Och jag saknar en person så de gör ont i mig. Jag vill att allt ska bli som förut. Jag har nog aldrig saknat en människa såhär mkt som jag saknar just han. Han betydde å betyder ännu otroligt mkt för mig
Saknar dig
Miss you

Seni çok özledim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0