Dom bästa jag har!

Ledig idag å det är sköönt måste jag säga, har tvättat kläder å städat kanin burarna. Sen har jag å christoffer beställt mat från md´s...gott gott:)

Helgen har jag jobbat...på lördag efter jobbet så skulle jag vara hemma och ta det lungt, men nej nej...lina ringer å frågar om jag ska med ut...så jag hängde med henne å belli...å massa mer roligt folk....ja å belli´s dans steg var  nog det roligaste på hela kvällen...ja å ett å annat skratt fick vi, mer säger jag inte! Nu blir det lungt tills jag fyller år....som är om mindre än 2 veckor:)


Jag måste också tillägga att jag har 2 av dom bästaste vännerna...bella å lina är 2 personer som jag aldrig skulle klara mig utan....när man är ledsen så peppar dom upp en, och jag gör detsamma tillbaka:)...dom är så guldvärda i mina ögon...vi är ganska olika men ändå lika, det är nog de som gör att vi alltid har roligt...dom sjukar sig å jag sitter bredvid å skrattar...bella å lina ni ska veta attom ni inte funnit så vet ag inte vad jag gjort, ni betyder oerhört mkt för mig! Älskar er:)
   
   
  Har har ni bilder på mina favoriter:D

nää nu ska jag gå och göra nå annat....


Kommentarer
Postat av: Bettan

Ska bli bättre på att uppdatera då så att du/ni prenumeranter får nått att läsa! haha! Ha det bra! / bettan!

2008-07-07 @ 21:28:51
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh pernillaaaa du är så sööt=) du vet du jag och lina är trion nummer ett =)

2008-07-07 @ 22:45:22
Postat av: Lina

Viiii har de så skoj :) gillar ju er oxå :P Puttifisar

2008-07-07 @ 23:01:20
URL: http://linastorm.blogg.se/
Postat av: Pernilla

ja såklart trio nummer 1:p....

2008-07-07 @ 23:09:04
Postat av: Bitte

Goda vänner är en gudagåva :)

2008-07-11 @ 12:36:12
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Pernilla

Jo det är det, guds bästa gåva!

2008-07-11 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0