Biljetterna är här:)

åååh idag har biljetterna kommit till turkey:) åh vad jag längtar de är helt sjukt.... så nu är det bara å räkna ner dagarna:) 39 dagar kvar:D....iih:)

har jobbat som vanligt idag....jobb imån också....sen så är jag ledig 1 vecka typ:D men till helgen är de då  mkt å göra...först på lördag så ska jag stå i anmälan på ralycrossen, sen hjälpa till i köket:) å på söndag äre jag som ska vara nervös å tävla, men det ska nog gå bra:D men jag är taggad å jag tror det ska gå bra:)


Kommentarer
Postat av: Bitte

Nä stopp och belägg gumman!Jag tar din biljett och du jobbar för MIG :)))

2008-07-11 @ 12:34:58
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Pernilla

Neeej gud det ska bli så skönt:) men jag ska jue fortsätta på sussis rad augusti också, både innan turkiet och efter turkiet:) så ni blir inte av med mig ännu:)

2008-07-11 @ 16:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0