5 år sedan!

Idag/Igår är det 5 år sedn min älskade mommo dog...5 jävla år, tiden går så otroligt fort då det går inte å beskriva....och jag saknar henne enormt mkt ännu...hon dog 3 dagar före min 15års-dag....Mommo jag älskar dig och tänker på dig varje dag....du finns i mina tankar och jag vet att du vakar över oss!


Har vart till luleå idag, lina blev otroligt chokad över hur lite jag köpte hahah...blev en kläning å en bh...å nå shampoo å de från öb.....

Jag och cicci tog en liten promenad här på kvälls kvisten, trevligt och skönt att få prata ut lite:)


Lögner dödar, men sanning förlåter!

Kommentarer
Postat av: Lina

Klart man blir lite chockad när vi annars brukar handla som galningar båda två :P Pernilla på Lördag ska vi ha ett gäng kuligt och dessutom bara tänka på oss själva och alla bekymmer lägger vi bakom oss för en stund.. Puss :p

2008-07-17 @ 18:06:58
URL: http://linastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0