24 Juli

Har jobbat idag å det har gått kanon bra...har suttit ute på stan me dom boende en stund i de fina vädret:)

Å lönepappret har kommit idag, men dom jävlarna har gett mig för lite i lön...så jag måste ringa lönekontoret imorgon så dom får fixa till det....ska även en svänki på stan imån å kolla om jag hittar nå intressant:p.....

Du vet hur jävla mkt du betyder för mig...du är en av mina abslit bästa vänner....de vet du om också...men jag kan inte bestämma åt dig vem du ska tro på...de gör du själv! Men du kommer alltid finnas i mitt hjärta....

Och de är endast 25 dagar kvar tills jag får fara till varmare bredd grader me pappa cicci å micke:D å jag längtar!


seni çok özledim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0