Vänner och Familj

Vänner å Familj är nog det bästa och finaste man kan ha..

  • Jag har väldens bästa pappa som jag älskar mest av allt i hela världen, vet inte vad jag hade gjort utan han...han ställer upp i vått å torrt...
  • En lillebror som jag ibland bara vill slå men vågar inte för han är längre å mkt starkare....men jag älskar han också....
  • Älskade christoffer har aldrig mött någon människa som kan få mig så otroligt lugn när jag är som mest arg å ledsen, du gör hela mig varm....älskar dig så mkt så jag finner inte ord....du är det bästa som hänt mig..
  • Elli(plastmorsa) ställer också alltid upp:)
  • Simon och Robin(bonus syskonen) ja jag har fått 2 bonus syskon också, 2 killar som inte alls är den andra lik....
  • Cicci(Svägerskan) har typ alltid roligt när man pratar med henne, så ur gullig tjej som min bror har hittat:)
  • Lisa är en av dom få vänner som jag aldrig skulle klara mig utan, hon betyder otroligt mkt för mig...även om vi inte umgås mkt med varandra så vet både hon och jag att vi finns där iaf någon av oss behöver prata... Du är guld värld!
  • Elli hon är helt enkelt bäst..skulle inte klara mig utan henne har alltid roligt med henne....
  • Alexandra min trogna resekompis...finns nog ingen mer omständigare människa än henne, vilken färg?storlek?modell? och allt annat hon inte kan bestämma sig för när hon ska köpa något...det har jag fått vara med om många gånger:)...hon är otroligt rolig....
  • Lina å belli har haft så jävla mkt roligt mer er 2...tänk 3år i samma klass det har blivit en hel del:)... man skrattar alltid när man är med er 2....

            


              


Då var jag klar:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh pernilla, på lördag ska du meeee ut =) vi ska dra en karatefylla du jag och lina ;D haha/belli

2008-01-30 @ 23:32:00
Postat av: Pernilla

Japp belli jag ska med ut:)

2008-01-30 @ 23:57:49
Postat av: Nettan

Fint blogg om din familj å vänner, men var är din mor.

2008-02-11 @ 10:34:58
Postat av: Pernill

Som sagt så harf inte jag å min mor varit så bra vänner sen hon och pappa skiljdes pga olika anledningar som jag inte vill dela med mig av här!

2008-02-14 @ 15:58:22
Postat av: Nettan

OK! Jag har själv haft det så men jag kom på att mamma är mamma och att hon var ju ganska snäll. Så vi blev
vi vänner innan hon dog 2005 skönt.

2008-02-16 @ 18:24:12
Postat av: Nettan

Jag skrev skönt , det såg så hemskt ut precis som att jag menade va skönt att hon dog, Nä med sorg i hjärtat så dog hon 2005, men vi blev ju vänner innan

2008-02-16 @ 18:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0