20 Januari

har  klivit upp rätt så sent idag, sen har jag bara legat å slöat framför tven:)ska snart till farbror lars som fyller 41 år:) även lina å sofie blir 20 år idag å pekkanen blir 18år, GRATTIS:)


Tänk att vi tagit steget ut i stora världen å börjat jobba och tjäna egna pengar:) jag måste erkänna att jag saknar min klass så jävla mkt, så mkt roligt som vi har gjort under 3 år...alla bråken som sen inte vart nå som vi bara skrattat åt, haha:) men det har nog gjort att vi kommit närmare varandra också å lärt känna varandra bättre å ha mer samarbete...alla gånger vi sprungit runt i skolan utklädda å härjat, sprungit med en sterio å sjungt grease låtarna, eller"coola brudar" låten...det är  många som kollat på oss, men va fan bryr vi oss om det? vi vågar göra lite mer galna saker än andra...det är så vi är:) och så mkt bröd vi bakat, alla loppisar, discon, lotterier å allt för att få ihop pengar till projjekt arbetes resan, tror alla nära å kära rycker det är sköönt att vi tagit studenten, föär då slipper dom köpa alla lotter å allt:p alla galna stunder vi haft med "happa" när hon rejsat med" happa78" genom korridoren, å försökt förklara för aila men honm har inte fattat och för sussi också....men jag måste säga att jag hade nog inte kunnat få bättre klass eller tokigare å roligare lärare.....alla klassfester som vi planerat flera veckor innan, å sen haft så jävla roligt på....men jag ska säga det har inte varit lätt alla gånger, 11 tjejer med olika viljor, sen är det jue bara å räkna ut resten...
                                                    
Hannsi,lena å jag                          Nästan hela klassen                                  Anna"happa"




                          
Aila, anna å sussi                           En av våra många klassfester



                                          image29
på tågstationen i                                 Ida har fått höra                     Saknar er tjejjor!
gällivare innan                                     mkt om denna
thailands avresa.                                väska.



Tack för mig......


Kommentarer
Postat av: bella

haha ida och hennes turist väska:D

2008-01-21 @ 10:28:42
Postat av: Pernilla

haha joo nå fick vi oss ett å annat gott skratt:)

2008-01-22 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0