Alla hjärtans dag!

Det är idag man ska komma ihåg dom närmaste...vänner familj och alla andra som betyder något för en....jag har så otroligt många som betyder så mkt för mig, sånna som jag inte för en dag skulle klara mig utan om dom försvann....Pappa är en sån mäniska som jag inte skulle klara mig utan....Lillebror är också fast han kan driva mig till vansinne å man bara vill slå han.....Christoffer vad skulle jag göra om du inte fanns älskling? du är mitt allt....Lina haha alla våra galna äventyr och ditt skratt du får verkligen en glad, jag uppskattar verkligen dig som vän ska du vet...Lisa och elli min änglar ställer upp för mig i vått och torrt, skulle ni försvinna sp skulle en stor del av mitt hjärta också försvinna....Finns så många fler men dom här är något alldeles extra jag älskar er.....


Ska senare idag på äventyr med sanna, vi har lite hemlisar och fixa...och jag vet någon som är jävligt nyfiken:p och det är så roligt:D....


nä nu ska jag hoppa in i duschen...pusstjing



                                                              image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0