7 Februari

ja idag har jag jobbat 3.5 timme.....gick bra men känner mig inte altför pigg just nu lite skallerbank....

för i övrigt sitter jag å lyssnar på en grymt bra låt..å jag lovar tjej hon kan sjunga..jag ryser riktigt när jag hör hennes röst:) 
http://www.youtube.com/watch?v=82wdsiCbbaw       gå in och lyssna!!!!!! om man ändå haft sån bra röst.......


Saknar älsklingen så jävla mkt också så jag vet fan inte vad jag ska göra....det är så jobbigt också när jag inte får veta om jag får fortsatt jobb eller inte...hade jag vetat hur jag jobbar hade jag kunnat planera lite bättre:) nånån hoppas iaf att jag kan fara ner till han om ett tag.....



Ska nog vila ett tag nu men vi höres....pusstjing

Kommentarer
Postat av: Bitte

Hej gumman!Kul att du kikar in :) Så fin röst och LÅT!Å du saknar,men saknad gör kärleken än bättre ;)Välkommen tebax till mig,kramen!

2008-02-08 @ 09:07:18
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Pernilla

jooo det har du helt klart rätt i:)

2008-02-08 @ 14:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0