20 februari...

igår va jag jue i luleå med pappa cicci å micke..köpte väl inte nå speciellt... ett halsband å lite godis å shampoo från öb å rusta....sen haf jag gjort hål i läppen:D jag vågade äntligen...sen har ciccis kompisar gjort hål i tungan å näsan också...så nu vill cicci verkligen inte göra hål nå mer, hon har sett för mkt under 1 å samma dag, haha....

nu har jag iaf hämtat ut biljetterna...så på fredag åker jag till min man.......å kommer hem till gällivare den 3mars på morgonen.....


Här har ni lite bilder kära läsare på mina små kryp:
   Leo myser på min mage:)

 Undra om bertil hittar något intressant?!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Så söta kryp du har :)

2008-03-07 @ 21:40:35
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Pernilla

visst är dom söta:)

2008-03-09 @ 15:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0