Natt inlägg!

Sitter å kollar tv nu med nisse...pappa å marcus kom precis in från garaget.....både jag å nisse är fortfarande små sjuka men är på bättringsvägen....lite halsonda å hosta nu bara.....imån/idag ska jag jobba 12-20.30...sen blir de hem å äta nyårsmiddag, å i år blir det raklett:)

På torsdag när jag slutar jobba så ska vi fara till stugan å köra lite skoter vilket jag ser fram emot jätte mkt....dock blir jag bara där till fredagkväll eller lördag morron...

Har handlat 3 nya bh:ar idag på lindex rean, dom kostade bara 19kr/st sen köpte jag en skitt snygg bikini också, en silvrig överdel för 29kr, å en vit under del för 29kr...
Så snart kan jag å Lena börja planera inför thailand 2009 å nu finns de inget som kan hindra oss....tagget inför en utlandsresa är på topp för både mig å lena...iiiiih det ska bli sååå roligt...minst 2 veckor ska vi iaf vara borta....gud så mkt jag längtar efter det alltså...så skönt å komma bort!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0