Julstämning:)

ååååååh va jag längtar till julen:) Har tänt massa ljus inne å en ljuslyckta utomhus:) de är färdig pyntat i huset:) märks det att jag längtar till julen, heheh:p det kommer nog bli en riktigt bra jul..har några små julklappar kvar att handla! ska nog kanske se om jag hittar nå i happis på lördag:)


Har varit på engelskan på morgonen, sen kom pappa å hämtade mig så vi for på dollarstore....å jag köpte ingenting, nå lampor till mickes rum, å doftgrejer till toaletterna..men de va pappa som köpte det:)


You mean the world to me!
6/9-08 En början utan slut, låt de bli förevigt
Älskar dig nisse!

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja det verkar ju som du gjort juligt och fint kanske lite extra nu när nisseponken kommer. Hoppas ni får en bra jul tillsammans.

2008-12-09 @ 01:04:56
Postat av: Anonym

men shiiiiittttt jag måste prata med dig idag!!! jag ringer sen har inge pengar på mobben!!! tänkte att vi skulle fara på äventyr du jag och LINA!!!!!!

2008-12-09 @ 10:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0