9 December

nu är det bara 15dagar kvar till julaftonen...
Håller på å baka rågfrallor i köket...funderar sedan om jag ska hinna baka lussekatter eller vanliga bullar...lyssnar på en julskiva av jill jonsson också....ja jag är som ett barn...längtar skiit mkt till julen:)

Sitter på pappas data nu...hittade massa gamla bilder...tänkte visa några här:
   
   
   
bilder från studenten, thailand å klassfesterna hemma hos mig(dock är vissa bilder dåliga eftersom fotografen inte var i sitt bästa tillstånd)
   
 
1. jag å Alexandra i turkiet 2. syskonen hortlund på emelies student  3. Jag hampus å micke på fårön-04 4. Mickes feta torsk han fick i lofoten-04  5.  Jag och sophie på hennes 25årsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0