3:e advent

Ja nu är det 3:e advent, faan va tiden går fort....det är bara lite mer än 1 vecka kvar till julaftonen....jag har massa paket under granen här hemma..men inga är till mig:( haha dom flesta har jag själ köpt...sen har jag micke cicci å nisse köpt en tillsammans till mina päron, som dom kommer uppskatta tror jag:D



Mitt hjärta har farit hem idag, men han kommer snart igen! typ dagen innan julaftonen:)
När jag var liten lärde jag mig att 1dygn var 24 timmar,
1 timme var 60 minuter och
att 1 minut var 60 sekunder.
Men ingen talade om att en sekund utan dig är en evighet!
Älskar dig otroligt mkt så jag finner inte ord. Du har en plats i mitt hjärta som ingen någonsin kommer kunna ta ifrån mig, att jag få ha dig i mitt liv är så underbart. Du är det bästa som hänt mig hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0