iiiiiiiiiiiiiiih;)

Som sagt så far jue jag å sanneli till stockholm nästa torsdag.... å jag längtar som en tok.. det ska bli jätte roligt:)

Jag får sånt otroligt pirr å mysig känsla i hela kroppen när jag pratar med dig:) jag ler varje gång jag får 1 sms av dig, varje gång jag ser att de är du som ringer till mig...å när vi pratat klart å lägger på så längtar jag redan till nästa gång då vi ska prata.... jag trodde inte man kunde känna så här för en person som man bara sett på bild och i webcamera..men det går, jag har fått bevis på de! jag kollar på bilderna på dig flera gånger, läser dina sms flera gånger!
Men snart träffas vi, N;)


Tänkte visa er lite turkiet bilder nu.....

  
 
  
 
En av mina bästa vänner i alanya,

seni çok özledim Erdinc!
  
 
  
  
Lite ego bilder vart det också:)
Jag fotade inte så mkt bilder med min egen kamera..ska försöka sammla ihop alla bilder:) så ni får ser mer:)



Alanya 2006, 2007, 2008 2009?



Puss tjing från Norrlandstrollet:)


Kommentarer
Postat av: jenny

På vilket hotell har ni bott?

2008-08-28 @ 22:12:01
Postat av: Pernilla

Jag hade med ca:1300 i fickpengar...vi hade jue allinclusive hotell såå...blue wave suit hotell bodde vi på:)

2008-08-28 @ 22:15:46
Postat av: jenny

Okej, jag ska fara med David till alanya men nu har jag glömt bort hotellt glömsk som jag är! Men hade ni det bra där? var det varmt?

2008-08-29 @ 09:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0