Ändrade planer!

Det blir inte att sanna följer med till stockholm, tråkigt! för det fanns inga flyg från gällivare, kiruna eller luleå på torsdag:(
Så jag åker ner själv på torsdag kväll med tåget å är frammer i stockholm vid 11.. då kanske kusin marcus kommer å möter mig så jag slipper gå själv:) sen åker jag hem på söndag kväll med flyget till gällivare:)


Sitter å pratar med N på msn han är så roligt å prata med..tror vi hunnit prata 5 gånger i mobilen idag, ja vi är beroende av att prata med varandra! Men nästa fredag så träffas vi ÄNTLIGEN...jag längtar så jag vet inte vilken ben jag ska stå på.. Tänk att man verkligen kan längta å sakna såhär mkt efter någon man aldrig träffat;)
Du är så underbar! 




Güle güle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0