7 days left!

Japp om 1 vecka så lämnar hag gällivare...men bara för 1 vecka...det ska bli såå sköönt:)

helgen har vart bra...lördag så firade vi belli, å vi hade roligt...men va så jävla mkt folk i öltältet, och det blev en rätt tidig kväll... jag kom hem vid 1-halv 2.... 
Ni får lite bilder istället, en bild säger mer än 1000 ord:)

  
   
   
  
 



kl. 15 börjar jag å jobba...men nu äre bara 3 skift kvar så far jag till turkiet:D så nog ska jag klara av att jobba:) jag får jue pengar å det behöver jag till min å sannas stockholms resa i september:) den längtar jag också till speciellt mkt..men det kan jue ha sina anledningar;) ja det är just dig! som jag vill träffa, men även kusinerna å faster!


hejdåååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0