5 days left!


Merhaba
Ja det är endast 5 dagar kvar tills jag lämnar sverige, och far till turkiet, alanya! Och jag har tagit fram väskan och lagt i lite av dom kläderna jag ska ha med mig:D cicci har också vart å hämtat lite kläder av mig. Ska starx och sola på mammas jobb. Ska sola även imån! Måste nog en vända på stan imån också så att jag kan inhandla lite små saker.


  


Och mina skattepengar har även kommit idag! gissa om jag blir gld sånna gånger att jag betalar skatt:p så nu har jag fått lite mer fickpengar till turkiet.

Har även vart på eriksson och kollat på en ny cyckel eftersom dom korkade människorna som klipper gräsmattan utanför oss har kört över min andra. men fick iaf pengar så jag kunde köpa en ny. fick lägga till 1000kr. Den är jätte fin mina nya. Kan sätta in en bild imån när jag hämtat den:)



Kommentarer
Postat av: Emma

åååh alanya! fy vad härligt!!

2008-08-17 @ 21:23:16
URL: http://supergirlemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0