4 days left!


Merhaba!
Endast 4 dagar kvar nu! iiiih
Packningen den tar sig sakta men säkert. Nu är allt jag VILL ha med mig tvättat, sen ser vi jue om det blir att jag tar med mig allt också:p å så lär det inte bli. För då kommer jag inte få plats me nå grejjer när jag åker hem om jag handlar! Klockan 7 ska jag och sola me mamma på lassa. Sen ska jag vila från solningen iaf imån å sen kanske jag far 2 gånger till. iaf 1 gång till ska jag väl hinna med:D

Och idag har jag hämtat min nya cyckel å den är jätte fin:)
 

Imån jobbar jag 06.15-13 efter det MÅSTE måste jag på stan å inhandla det sista innan jag far.. för jag hinner inte annars. På lördag ska jag ut på folkrace banan och hjälpa till. Å sen far vi på måndag!



Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0