Tandläkare och Jobb..

Har vart hos tandläkare idag...Skulle vart där kl 8.50, men jag försov mig jag som aldrig brukar göra de...hade ställt 2 alarm men inte fan vaknade jag för det..vaknade när vakansen ringer typ 8.45, å när jag lagt på så ser jag att klockan är 8.48..japp jag fick något mkt panik, ringde till tandläkaren å sa att jag försovit mig men att jag kommer så fort jag kan, men inte fick jag komma in då när jag kommer dit heller....du måste betala för utebliven tid 350 jävla kroner för att jag enligt min klocka var 5 minuter sen. å deras jävla klocka går helt fel.....å sen när mamma ringde å i fråga satta tandläkaren jag skulle först til så sa han att dom hade varit ut 9 å ropat på mig å det har dom fan inte för kl9 enligt deras klocka så var jag där....nånå nog tjat om detta det var bara le å se glad ut å betala:/


Å vakansen ringde i morse å frågade om jag kunde ta B-Is vik fram till den 27/4 å det tackar man absolut inte nej till eftersom det är 100% så då får man jobb denna månad också....känns jätte sköönt....


MINÄ RAKANSTAN SINUA
SENI SEVIYORUM
I LOVE YOU
JAG ÄLSKAR DIG

Christiffer jag älskar dig så otrolig mkt så det går inte att beskriva. Du gör allt så mkt lättare för mig bara genom att finnas till. Ibland kan jag få sån extrem saknad av dig så bara av att höra din röst gör mig alldelses varm i hela kroppen. Det värsta som finns är att inte ha dig vid min sida när jag somnar å när jag vaknar. Och vet du älskling du är det sista jag tänker på innan jag somnar på kvällen och det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen. Tänk att vi har fått 6 underbara månader tillsammans redan, det har gått så fort. Jag kommer ihåg när jag var ner till dig första gången å aklla frågade hur jag vågade fara ner utan att vi ens var tillsammans. men jag for ner å var gode nervös för att träffa dig, var skiit nervös när du kom å mötte mig du fick då svreiges sämsta kram av mig då. Sen när vi satt i bilen påväg hem till dig då vi sat å höll handen, det var så pirrigt å alla fjärilar i min mage började röra på sig, så som det alltid gör när man är nykär eller tycker om nå alldelse extra mkt:D Första pussen jag jag minns hur mkt som helst som vi ska bära med os hela livet. Som när vi var på "ZEBRAN" och kompisarna din frågade om du gjort massa saker med mig, "nä det har jag inte hon är jue min kusin", haha.. sen när alla där inne också kom å frågade om jag verkligen var din kusin, ja såklart hon är svarar du...har nog aldrig känt mig så iaktagen som då, kändes som at alla satt å kollade på mig. dom var nog lite avis:p finns ännu mer som jag hade kunnat skriva men jag orkar inte skriva upp allt som vi redan har hunnit med.
2/10-07 for ever and always

Nä nu blire sängen, god natt!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Näää,FY attan vad grymt jäkligt!350 spänn,vad förbannad jag hade varit!Nåväl,en liten tröst att du jobbar heltid för mig iaf.Å haha,kulig kille du har,han é lite som min gubbe.Full av bus *L*

2008-04-10 @ 09:28:27
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Bitte

Jo,ska vi bli länkvänner :)

2008-04-10 @ 09:29:22
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Pernilla

Joo det kändes lite men vad ska man gör..tror fan kjag ska utbilda mig till tandläkare, man får jue bra tim lön iaf:p

2008-04-10 @ 15:33:04
Postat av: Bitte

Ja,why not?Du är ung,passa på!!!Har du sett mitt barnbarn i bloggen,han é sååå fin!

2008-04-11 @ 20:45:50
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Pernilla

Nä inte tandläkare då utbildar jag mig till undersköterska eller nå istället....

2008-04-11 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0