Sommaren räddad:)

Gud vad skönt det känns alltså, har jobb hela sommaren nu:) först skulle jag ha fått på björkens gruppbostad, men eftersom jag bara har bara har varit där morgon turerna så frågade jag dom om dom inte hade något på föreningsgatans gruppbostad...men då skulle hon ringa å höra med annlo, så hon ringde dit å ringde upp mig sen så jag fick på förenings hela sommaren å det känns grymt sköönt....å om dom datumen stämmer som jag har fått nu så klarar jag alla hemma tävlingar, det var skönt:) sen jobbar jag midsommar aftonen som ger lite extra pengar:)


nää nu ska jag nog glo lite tv:)

                                                                                                   Christoffer you are the only one i need!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Hej på dej.Ska till vårdcentralen imorrn,är inte bra i ryggen ännu.Gör ont mest på höger sida,less på att det aldrig ger sig :/
Hoppas allt är okej med dig,saknar er på jobbet,kram.

2008-04-06 @ 23:41:38
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Bitte

Jaaaa,kul att du har jobb i sommmar!!!

2008-04-06 @ 23:43:20
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0