Mer shopping:)

Har varit i luleå idag också:) Bella skulle dit spå jag hakade på åsså var hennes ante med också...vi började vmed att fara på "dago bert", sen vidare ut på stan för att slösa pengar, och JA jag lyckades sätta sprätt på lite....men är nöjd men mina inköp:) Här kommer vlite bilder:

        
Linne UCLA - Bik Bok
Kläning Brun - Bik Bok
Kläning Vit - Bik Bok

    
Kofta med fickor - Cubus
Tub top blå/turkos - Cubus
Tub top ljusgul - Cubus

  
Silvrig Ring - H&M
Grön/svart randig tröja - H&M

Köpte även ny stav till läppen och en ny kula till tungan, men dom ides jag inte fota......

     

Mitt paket från H&M hade också kommit idag sp jag hämtade ut det när pappa hämtade mig från tåg stationen. Kläderna skulle egentligen ha kommit redan förra veckan, men kom först idag.....Här kommer bilder på kläderna:
      

Det var nog allt från mina inköp underdagen:D

Imån äre utgång som gäller:) Gud så roligt det ska bli, sist jag var ut va jue marknads helgen.......Men det vanliga problemet är vad man ska ha på sig, va man ska göra med håret och så vidare........

Ajja nu ska jag vika in kläderna å räkna ihop vad jag slösat idag:/

Älskar dig Christoffer!
Du är min sol i mörkret, mitt allt.
2/10-07 Då du å jag blev VI.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0