Lönedag och thai mat!

Lönen har kommit idag, så lite klirr i kassan vart det jue så klart.....ganska skönt å tjäna egna pengar så man kan köpa precis det man vill ha, jag fattar inte hur man klarat sig på 1050 när man gick skolan...men man lever jue efter sina tillgångar:)....
Innan jag började jobba så drog jag en lite vänta på stan, så jag köpte lite små grejjer...


Tunika/Kläning med döskallar - Jive


Dove summer glow+soft shimmer - Lindex
Ljusblåa leggins - Lindex
Smink bort tagning - Lindex
Ögonbryns penna - Domus kosmetik



Pappa kom på en bra ide igår, enligt han iaf, hahaha
Pappa: Pernilla vad säger du om vi far och äter thai mat imorgon på andra sidan? OCH du betalar?
Pernilla: Ja det kan vi väl:p(skulle ju bjuda han på mat i luleå men glömde bort det)

Så vid 12 tiden hämtade vi elli från sjöpen, sen hämtade jag ut pengar...och sedan så for vi på andra sidan och åt thai mat, gud så gott det är faktis...man blir mätt också och billigt är det:D


Sen har jag jobbat hela långa dagen:/ men jag får jue pengar, jobbar lördag å söndag också...på söndag tar även mitt vikariat slut, å det känns mindre roligt...men jag får jue jobba där hela sommaren iaf:)
Nä nu ska jag nog dra mig till sängen, plikten kallra halv 8 imån:)....







                                                                                                                              Jag älskar dig Christoffer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0