lååååååååååång tråkigt.....

Gud vad jag har tråkigt...det blir absolut inge vettigt gjort när man är ledig å inte har nå jobb...man sover bort hela dagarna, eller bara ligger å glor tv.
Nu sitter jag å kollar tv å kikar lirte på internet, ska hoppa in i duschen senare...sen måste jag nog en vända på stan också tror jag eller om jag tar det imorron....Elin fyller år imån så det är henne jag måste hitta någon present till, hmmm undra vad man ska hitta på åt den "ROSA damen":p

    
 Lite nya bilder:)



Längtar grymt mkt å fara utomlands å bara ligga å pressa i solen å ha semester, längtar efter sommaren så folkrace säsongen börjar så man får börja räjsa å träffa alla...kanske det blir att vi far till norge å kör också, hoppas hoppas, är så jäkla roligt å vara där å känna gemenskapen å träffa alla kompisar som jag inte träffat nu på 3 år till sommaren, har jue bara pratat med dom på msn å via sms....
   
  Det kliar riktigt i gas foten när man kollar på folkrace bilderna:)

   
 
 Vill tillbaka till alanya:)

Vill komma bort å känna värme. vill åka till turkiet å träffa vännerna där å allt:) har lite lust å fara till bulgarien också, hmm kanske blir en resa nu innan jag börjar jobba i sommar å sen en till resa innan skolorna börjar i höst:) hmmm mkt att fundera på....

                                                                                                                                             pusstjing:)

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja du har lite att fundera på,så något blir det antar jag.Fina bilder du har.Du ser hos mig hur läget är,inte bra.Kul att du ska jobba hos oss i sommar :)

2008-04-07 @ 19:54:08
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Pernilla

joo det ska bli roligt å jobba på förenings:)

2008-04-07 @ 23:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0