29 December

Ja då var jag också i detta blogg träsk:)

idag har det väl inte blivit så mkt, varit på stan en sväng, varit å fikat också!

Hojja jag börja få lite smått ångest över alla mina klädinköp, jag har köpt så otrolgt mkt kläder sen jag börjat jobba. jag å belli kom överens om här i sommras att vi inte skulle köpa några kläder förän till jul...men ingen av oss kunde hålla det. det höll nog fan inte ens 1 vecka för mig. jag har köpt säkert 2 par skor, 4 linnen 2 kläningar, 2 par jeans och lite annat smått å det har jag köpt sen augusti. nånå jag har jue tjänat penkis så då kan man faktis unna sig:)

älskar dig chrisoffer<3

Kommentarer
Postat av: fundersam

Det du köpt på flera månader köper man ju på en vecka? Menar du verkligen att det skulle vara mycket?

2007-12-31 @ 17:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0